به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در مراسم دیدار فرماندهان عالی رتبه نیروی انتظامی با آیت الله محمد محمدی ری شهری به مناسبت هفته ناجا گفت: متاسفانه رونق جرایم در فضای مجازی که فضا و جریان نوینی است حالت صعودی دارد و مسایل مختلف زندگی مردم از جمله اقتصادی، روابط خانوادگی را دچار اختلال کرده است.
وی افزود: خوشبختانه پلیس با بکارگیری تمام ظرفیت ها، تلاش شبانه روزی همکاران، استفاده از دانش نوین، امکانات آیتی و الکترونیک توانسته روز به روز سرعت کشف، دقت انجام عملیات و صحت عملکرد خود را بالا برود و خدمتگزار خوبی برای نظام اسلامی باشد.
رحیمی در ادامه با بیان اینکه مجموعه نیروی انتظامی تهران بزرگ به عنوان بزرگترین پلیس کشور به لحاظ تعداد کارکنان، ماموریت های فراوان و هم به لحاظ حساسیت موقعیت ژئوپلوتیک تهران بزرگ به عنوان پایتخت کشور محسوب می شود عنوان داشت: پلیس تهران بزرگ در سال جاری هشت تن مواد مخدر و 70 درصد جرایم اتفاقی پایتخت را کشف کرده است.
وی یادآور شد: خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده در بخش مختلف پلیس های عملیاتی و معاونت های اجرایی نیروی انتظامی تهران بزرگ امروز جرم مهم نگران کننده ای که مردم و جامعه را آزار دهد تقریبا نداریم و اگر هم رخ دهد جرمی نیست که نیروی انتظامی نتواند آن را کشف کند.
مراسم دیدار فرماندهان عالی رتبه نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا با حضرت آیت الله ری شهری با حضور سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار عرب سرخی فرمانده یگان امداد تهران بزرگ، سرهنگ رضا بستو رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ و جمعی از فرماندهان این نیرو در حرم مطهر عبدالعظیم(ع) برگزار شد.
14 تا 21 مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده و برنامه های گرامیداشت این هفته با شعار «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» برگزار می شود.
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/3218//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.