به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی نجفی روز شنبه و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در آیین نواختن زنگ مدرسه دبیرستان ماندگار البرز افزود: دراین زمینه دانش آموزان باید همگان را برای پایبندی به حقوق و رعایت اخلاق شهروندی دعوت کنند.
وی تصریح کرد: باید همه با اخلاق شهروندی آشنا شده و به آن پایبند باشیم.
شهردار تهران با اشاره به اینکه تلاش می کنیم طی 4 سال آینده شرایط مناسب همراه با آرامش و آسایش شهروندان را در شهر فراهم کنیم اظهار کرد: باید به گونه ای عمل کنیم که شرایط فرهنگی و معنوی جامعه برای رشد و اعتلای شهروندان فراهم باشد.
به گفته وی، یکی از ابزارهای لازم برای تامین آسایش شهروندان، بهره مندی از امکانات مناسب در حوزه حمل و نقل، مسکن و اشتغال است.
نجفی با اشاره به اینکه دانش آموزان می توانند به مجموعه آنچه که زندگی شهروندی را شکل می دهد کمک کنند گفت: شهر متعلق به همه شهروندان است و شهرداری تنها خدمتگزار و تسهیل گر است.
شهردار تهران افزود: ممکن است دانش آموزان درخصوص مسائل شهری در منطقه خود به راه حل هایی دست یابند که به ذهن مدیران شهری نرسد.
نجفی در ادامه با بیان اینکه آینده کشور به دست دانش آموزان ساخته می شود گفت: به طور قطع اقدام موثر و ارزشمند دانش آموزان مایه مباهات و افتخار اولیا، مربیان و تک تک آحاد جامعه خواهد شد.
به گزارش ایرنا، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید طی مراسمی با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران و مسئولان اجرایی و شهری در دبیرستان ماندگار البرز نواخته شد.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9353*1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.