به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی نصیری روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دماوند که در اردوگاه شهید مصطفی خمینی(ره) برگزار شد افزود: هر چه از انقلاب فاصله می گیریم پیچیدگی مکر دشمنان کار را برای فرماندهان سپاه سخت می کند و مجاهدت زیادی را در حوزه های مختلف می طلبد.
وی گفت: برخی از مسئولیت ها زمان مشخصی دارد و آنچه که اهمیت دارد این است که در زمان مسئولیت با وجود نبود زیرساخت های لازم و امکانات، اثرگذار باشیم.
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) اظهار کرد: آنچه که از فرماندهی جدید انتظار می رود، حرکت در جهت تحقق همدلی و همزبانی با مسئولان با هدف اجرای فعالیت های مد نظر است.
معاون مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز در این مراسم گفت: زمانی که صحبت از سپاه به میان می آید نام سه نیروی هوایی، زمینی، دریایی، بسیج و سپاه قدس، قرارگاه خاتم الانبیاء، خاتم الاوصیا و راهیان نور مطرح می شود و همه اینها بیانگر این است که سپاه یک نهاد نظامی نیست، بلکه یک نهاد خدمتگزار است.
حجت الاسلام حمید آقایی افزود: کسانی که در سپاه خدمت می کنند باید بیشترین تلاش را در عرصه آبادانی و عمرانی، امنیت و عرصه های مورد نیاز داشته باشند.
ناصر محمودی فرد فرماندار شهرستان دماوند هم گفت: در انتخابات شهرستان دماوند، شرایطی که بعضا بر مسائل سیاسی حاکم بود به عنوان نقطه نگرانی یاد می شد، امروز از آن نقطه عبور کردیم و این امر با یک اراده جمعی حاصل شد که سپاه در این عرصه نقش مهمی داشت.
وی افزود: آنچه که مهم است بقای نظام و خدمت خالصانه به مردم و دفاع از نظام است و امیدواریم این فرهنگ را به نسل جدید تزریق کنیم و فضایی ایجاد کنیم که همه با هم در سایه رهبری کارهای موثر و مفیدی انجام دهیم.
در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ مهدی شیرازی، سرگرد روح الله عرب، به عنوان فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دماوند معرفی شد.
جانشین فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه، فرمانده چند حوزه و بسیج دانش آموزی و جانشین فرمانده سپاه شهرستان دماوند از سوابق کاری فرمانده جدید سپاه شهرستان دماوند است.
همچنین در این مراسم سروان محسن رحیمی به عنوان جانشین فرمانده جدید سپاه شهرستان معرفی شد.
خبرنگار: الهام حیدری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7246/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.