به گزارش ایرنا، در جلسه انتخاب هیأت رئیسه شورای اسلامی شهرستان ورامین که روز چهارشنبه در محل فرمانداری ورامین برگزار شد، رئیس، نائب رئیس، منشی و خزانه دار شورای اسلامی شهرستان انتخاب شدند.
در این انتخابات علی خانی به عنوان رئیس، محمد ضرابی فرد به عنوان نایب رئیس، محمدحسن فرجی به عنوان منشی و مهدی زارع تاجیک به عنوان خزانه دار شورای اسلامی شهرستان ورامین انتخاب شدند.
فرماندار ورامین در این جلسه با تأکید بر استفاده شورای اسلامی از ظرفیت های موجود در شهرستان گفت : شورای اسلامی نه تنها در حوزه عمران شهری که در حوزه های بهداشت و درمان، رفاه و آبادانی تمامی مناطق، آسیب های اجتماعی، محیط زیست و اشتغال نیز باید وارد شده و با برنامه ریزی مناسب مشکلات منطقه را برطرف کنند.
محمدرضا یوسفی افزود: شورای اسلامی شهرستان، بازوی توانمند برای مدیران اجرایی در رفع مشکلات موجود و دست یابی به پیشرفت و توسعه پایدار به حساب می آیند و لازم است تا با همفکری تمامی دستگاه ها ، زمینه پیشرفت شهرستان را فراهم کنند.
وی بهره گیری از توان و ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران را به عنوان اولویت مسئولان یاد کرد و گفت: در حوزه اشتغال باید زمینه را برای حضور سرمایه گذاران فراهم کرد و با تسهیل امور، فعالیت های تولیدی را توسعه داد.
یوسفی گفت: آموزش و پرورش با مشکلاتی در حوزه تأمین فضای آموزشی همراه است و اعضای شورای اسلامی شهرستان باید با شناسایی افراد خیرّ مدرسه ساز ، در صدد احداث فضاهای جدید آموزشی بر آیند.
و با اشاره به اهتمام دولت در توسعه مناطق روستایی گفت: احداث دهکده سفال استان تهران در روستای احمدآباد ورامین ، ایجاد صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی در مناطق روستایی، توسعه تولید فرش در شهرستان ورامین و راه اندازی شرکت تعاونی عشایر به منظور تولید سالانه یک هزار تن گوشت قرمز و اشتغال فرزندان عشایر به عنوان اولویت شهرستان ورامین یاد کرد.
شهرستان ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.