به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران علی خلیلی با اعلام این خبر افزود: این اراضی که در پلاک دهن شهرستان دماوند واقع شده بود در اجرای حکم قطعیت یافته از سوی مراجع قضائی و با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی ، نیروی انتظامی و نماینده دستگاه قضائی رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.
وی ادامه داد: فرد متصرف اقدام به ایجاد شخم و شیار بر روی این اراضی کرده بود که پس از تشکیل پرونده تخلف و طی مراحل قانونی و پیگیری های به عمل آمده ، این اراضی از ید متصرف خارج شد.
خلیلی عرصه های منابع طبیعی را جزو انفال و متعلق به همه مردم دانست و اظهار داشت: از آنجائی که عرصه های ملی بعنوان بستر حیات و توسعه پایدار از اهمیت و ارزش بالائی برخوردار است ، ضرورت ایجاب می کند که آحاد مردم و همچنین تمامی دستگاه ها و نهادها در حفظ و حراست از این سرمایه های ملی با مجموعه منابع طبیعی همکاری لازم را داشته باشند.
وی از عموم مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف به اراضی ملی مراتب را از طریق شماره تلفن 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران اطلاع دهند‌.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/1109/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.