به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم(ع) گفت: دشمنان ملت ایران و نظام اسلامی از خدمات رسانی شفاف و سالم مسئولان نظام به ملت ایران ناراضی هستند و در این راه برخی در داخل کشور دانسته و ندانسته آب در آسیاب دشمن می ریزند.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام نمی خواهند مردم به خواسته های به حقشان در زمینه های اقتصادی و معیشتی برسند اظهار داشت: دشمنان نظام با انواع تبلیغات و ایجاد تحریم های ظالمانه بر علیه کشور می خواهند اقدامات نظام را نارسا و ناقص جلوه دهند تا مردم از نظام ناامید شوند.
ابراهیمی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران باید دست خبیث دشمنان و ترفندهای تبلیغاتیشان را به خوبی بشناسند و بدانند که به برکت انقلاب اسلامی و مسئولان بلند پایه کشور خدمات زیادی در این کشور صورت گرفته است.
وی با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب که گفته است مسئولان نظام معصوم نیستند و حتما ضعف هایی دارند بیان داشت: مسئولان کشور در هر رده و سمتی باید نقدهای به حقی که به آنان می شود را بشنوند و در جهت رفع آنها تلاش کنند.
ابراهیمی خاطر نشان کرد: دشمنان در تبلیغاتشان علیه نظام می خواهند این موضوع را به مردم دیکته کنند که نظام اسلامی برای آنان کاری نکرده است و به این صورت نظام را ناموفق جلوه دهند.
وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران ملت با بصیرت، قدر شناس و آگاهی هستند یادآور شد: مردم به خوبی می دانند که مسئولان نظام خادمان آنان هستند و نباید گول تبلیغات مسموم دشمنان را بخورند.
ابراهیمی افزود: ملت ایران می دانند که مسیر دشواری برای رسیدن به اهداف بلند نظام دارند و برهمین اساس با همدلی، همزبانی و وحدت زیر پرچم ولایت فقیه به مسیر خود ادامه خواهند داد.
وی در ادامه به تحولات و پیروزی های سپاه اسلام برعلیه داعشی های تروریست در سوریه، عراق و مرز لبنان اشاره کرد و اظهار داشت: داعش نفس های آخر خود را می کشد و به زودی شاهد نابودی کامل این گروه تروریستی خواهیم بود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/ / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.