به گزارش ایرنا، سید حسین هاشمی روز دوشنبه در مراسمی که با حضور سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی استان برگزار شد، با مهم ارزیابی کردن امنیت پایتخت، اظهار کرد: کوچکترین اتفاق در تهران علاوه بر ابعاد داخلی در گستره جهانی نیز بازتاب دارد.
وی افزود: عوامل نیروی انتظامی و فرماندهان انتظامی استان در برگزاری انتخابات اردیبهشت ماه و تامین امنیت استان صادقانه تلاش کردند و وحدت میان دستگاه های امنیتی،انتظامی و قضایی استان موجب شد با کمک خداوند مسیر برگزاری انتخابات هموار شود.
استاندار تهران گفت: در انتخابات 29 اردیبهشت علاوه بر اینکه نظر مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات محقق شد،عزت ایران و تقویت گفتمان دیپلماسی کشور در جهان را شاهد هستیم.
هاشمی ادامه داد: حضور چشمگیر مردم در پای صندوق های رأی نشانه عنایت خداوند است و این حکومت از عاشورای حسینی آغاز شده و در مکتب امام حسین (ع) مشکلی به وجود نخواهد آمد.
وی با تقدیر از سردار ساجدی نیا و فرماندهان و روسای کلانتری ها در سطح استان تهران در حفظ امنیت انتخابات، تاکید کرد: تلاش ستاد انتخابات استان و هماهنگی عوامل انتخابات و کمیته های ستاد این انتخابات را به سرانجام رساند.
هاشمی به حضور چشمگیر ایرانیان مقیم آمریکا و حتی مخالفان در برخی کشورهای اروپایی در انتخابات 29 اردیبهشت ماه اشاره کرد و افزود: این حضور نشان داد که انقلاب اسلامی ریشه دار است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: یحیی معماری انتشاردهنده: موسی فعالیان
6539 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.