به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، مهدی بابایی در نشست شورای معاونین و فرماندهان حوزه های تابعه بسیج شهرداری تهران اظهار کرد: آیین رونمائی از این روزشمار، روز جمعه 2 تیرماه مصادف با روز جهانی قدس ساعت 10 صبح در ضلع جنوب شرق میدان فلسطین تهران برگزار خواهد شد.
وی گفت: «روز شمار نابودی اسرائیل» از جمله اقدامات منحصر به فردی است که مبتنی بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «دولت اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید» طراحی شده و ما اگر بتوانیم این کار را در سطح چند کشور اسلامی دیگر نیز نصب کنیم، موج جهانی به راه خواهد افتاد.
بابایی افزود: دشمنان نظام و ایادی ایشان در داخل به دنبال آن هستند که فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب را با بدفهمی خود و یا از روی شیطنت مورد هجمه قرار دهند اما تاکید ایشان در مسائل نرم افزاری بوده و رونمایی از روز شمار نابودی اسرائیل در راستای همین موضوع است.
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به سایر برنامه های این سازمان در روز جهانی قدس اظهار کرد: بسیجیان شهرداری تهران نیز همزمان با سایر شهرهای ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس، انزجار و نفرت خود از این غده سرطانی را اعلام خواهند کرد.
وی گفت: این سازمان با همکاری حوزه های تابعه مستقر در مسیرهای 9 گانه راهپیمایی همچون سال های گذشته، به توزیع پلاکاردها و پرچم هایی با مضامین ضدصهیونیستی خواهند پرداخت.
بابایی افزود: در این پرچم ها، پلاکاردها و بنرها شعارهایی نظیر «نصر من الله و فتح قریب»، «لبیک یا خامنه ای»، «با ولایت تا شهادت»، «ایستاده ایم تا محو اسرائیل»، «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود»، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت سکوت معنادار سازمان ملل متحد به نمایش در خواهد آمد.
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با بیان اینکه روز جهانی قدس، روزی برای دفاع از همه مظلومان عالم است، اظهار کرد: روز قدس، روز مبارزه با استکبار و ظلم جهانی است و این بالاترین امتیاز یک انسان است که با ظلم مبارزه کند.
وی راهپیمایی روز جهانی قدس را عامل وحدت بخش مسلمانان جهان در برابر توطئه های بیگانگان بر ضد فلسطین دانست و گفت: بی تردید این اتحاد می تواند بر توانمندسازی کشورهای اسلامی در برابر دشمنان بسیار موثر و مفید واقع شود.
بابایی افزود: ما مفتخریم در امن ترین کشور دنیا زندگی می کنیم، ما باید قدر وحدت و انسجام خود را بدانیم و از راهپیمایی روز قدس برای ایجاد همدلی و وفاق استفاده کنیم.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس نامگذاری شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.