سید شهاب الدین چاوشی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رای افزود: به تمامی شعب اعلام شده به محض اینکه 70 درصد تعرفه های آنها به اتمام رسید درخواست تعرفه جدید کنند.
وی خاطرنشان کرد: در تعدادی از شعب که مراجعان زیادی داشتند تعرفه بالایی مصرف و درخواست تعرفه جدید داده شده است.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تأکید بر اینکه با توجه به آمار رای دهندگان میزان تعرفه ای که دریافت شده کافی است گفت: در صورتی که تعرفه در هر یک از شعب به اتمام برسد شهروندان می توانند به شعب همجوار مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: براساس توافقی که ظهر امروز با هیات نظارت بر انتخابات استان صورت گرفت برای شعبی که دارای جمعیت فشرده و متراکم دارند صندوق سیار پیش بینی شده است که مکانیزم اجرای آن بر عهده هیات نظارت است.
چاوشی با بیان اینکه این انتخابات شکوه یک حماسه ملی برای وطن است یادآور شد: همانطور که هموطنان در پای صندوق ها با صلابت، دقت و علاقمندی حضور پیدا کردند، مجریان و ناظران انتخابات نیز متعهدند نهایت دقت را در شمارش آرا به کار ببرند تا این حماسه ملی کامل و امیدواری و نشاط ملی برای هموطنان فراهم شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح با دستور وزیر کشور همزمان با سراسر کشور در استان تهران آغاز شده است.
در استان تهران 6 هزار و 448 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که از این تعداد 6 هزار و 31 شعبه ثابت و 417 شعبه سیار است.
حدود یک هزار و 500 واحد آموزشی شهر تهران به صورت مستقیم درگیر موضوع انتخابات هستند و بیش از 30 هزار فرهنگی شهر تهران در اجرا، نظارت و بازرسی بر انتخابات مشارکت دارند.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9353//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.