به گزارش ایرنا، انتخابات، حرکتی پرشتاب و امیدوارانه در مسیر تحقق آرمانهای بزرگ انقلاب و شتابی برای رسیدن به قله های رفیعی است که توسط فرزندان این مرز و بوم محقق شده است.
29 اردیبهشت ماه روز بزرگ و سرنوشت ساز برای ملت ایران و مردم شهرستان دماوند است که می توانند با حضور پرشور و شعور خود و انتخاب فرد اصلح، برگ زرین دیگری بر تارک تاریخ این کشور و منطقه رقم زنند.
مدیران و مسئولان شهرستان دماوند همگام با دیگر اقشار مختلف مردم با حضور در پای صندوق های اخذ رای علاوه بر اجرای وظایف و تکالیف خویش با رای دادن به نامزد مورد نظر، سهم خود را در این حماسه عظیم به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا انتخابات را جشن بزرگ ملت ایران دانست و اظهار کرد: انتخابات حماسه ایی بزرگ در کشور است که جمهوریت نظام را در ایران تضمین می کند.
وی با بیان اینکه برنده اصلی انتخابات مردم هستند، گفت: هر شخصی در ایران با وجود نعمت آزادی با هر سلیقه، حزب و جناحی می تواند رای دهد و این خود از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه باید با نیت الهی و قصد غربت در انتخابات شرکت کرد، افزود: با حضور در انتخابات یاد امام و شهدای عزیز را زنده می کنیم زیرا آن ها نیز عنایتشان این است که مردم برای تثبیت پایه های نظام در انتخابات شرکت کنند.
حجت الاسلام فتاح دماوندی بر وجود امنیت در انتخابات با تلاش دستگاه های نظامی و انتظامی اشاره کرد و گفت: در راستای فرمایشات داهیانه مقام معظم رهبری، از مردم می خواهیم تا با حضور خود در پای صندوق های رای سرنوشت خود را رقم بزنند.
همچنین ناصر محمودی فرد، فرماندار شهرستان دماوند امروز با اشاره به حضور پرشور در پای صندوق های اخذ اظهار کرد: تدابیر لازم در خصوص صندوق های شعبات اخذ رای، حفاظت و امکانات محل اخذ رای، نیروهای صندوق و ... پیش بینی شده است.
این مقام مسئول ادامه داد: به جرات می توان گفت، امروز شاهد حضور پرشور و شعور مردم در پای صندوق های رای هستیم و این حضور سرنوشت کشور را رقم خواهد زد.
محمودی فرد بیان کرد: هدف ما تحقق آرمان های نظام، شهدا، امام راحل و فرمایشات داهیانه مقام معظم رهبری و همه کسانی است که دلسوز این نظام بود و امروز با فراهم سازی بستر و شرایط لازم، دموکراسی در کشور را محقق کرده اند.
142 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر در شهرستان دماوند ایجاد شده که از این تعداد 99 شعبه در بخش مرکزی دماوند و 43 شعبه نیز در بخش رودهن ایجاد شده است.
به گفته وی، درهمین ارتباط ، 65 صندوق اخذ رای الکترونیک نیز در مناطق روستایی شهرستان دماوند درنظر گرفته شده است.
3 هزار و 550 نفر کار برگزاری انتخابات در شهرستان دماوند را برعهده دارند.
امروز 543 کاندیدای شوراهای شهر و روستا در شهرستان دماوند به رقابت می پردازند.
خبرنگار:الهام حیدری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.