نعمت الله ترکی روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی شهرستان های جنوب شرق تهران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز مردم ایران اسلامی در آزمون بزرگی قرار دارند و به طور یقین همچون گذشته، با حضور پرشور و با صلابت خود سربلند از این عرصه مهم سیاسی خارج می شوند.
وی اظهار کرد: در بازدیدهایی که از صبح امروز از شهرستان های ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت و ری انجام شد، آنچه که مشهود بود شور و شوق عوامل اجرایی ، نظارتی و از همه مهمتر حضور باشکوه مردم است.
ترکی تصریح کرد: تمام امکانات مورد نیاز شعب اخذ رأی در شهرستان های استان تهران به طور کامل فراهم شده و تمامی شعب به طور 100 درصد آماده پذیرش مردم هستند.
وی بیان کرد: با توجه به این که انتخابات شورای اسلامی شهر در بسیاری از شهرهای استان تهران به صورت الکترونیک انجام می شود ، امکانات لازم نیز برای برگزاری الکترونیک انتخابات در سطح استان فراهم شده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران از مردم خواست در اولین فرصت به شعب اخذ رأی مراجعه کرده و این کار را به ساعات پایانی موکول نکنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح با دستور وزیر کشور همزمان با سراسر کشور در استان تهران آغاز شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7254**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.