غلامرضا حیدری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تطمیع و خرید رای به هر عنوان از سوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خلاف قانون بوده و می تواند باعث شبهه و ابطال آرا شود.
وی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در تبلیغات خود و مناظره ها باید با صداقت در کلام و دادن اطلاعات درست مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کنند اظهار کرد: نامزدهایی که وعده افزایش یارانه پرداختی را در برنامه های تبلیغاتی خود می دهند باید در حال حاضر منابع تامین آن را نیز به نمایندگان مجلس اعلام کنند و در صورت رای آوردن و تشکیل دولت لایحه افزایش یارانه های نقدی را به مجلس ارسال کنند.
حیدری گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدقه دادن به نام افزایش یارانه پرداختی به مردم که باعث ویرانی اقتصاد، تورم، گرانی و تحمیل بار و هزینه مضاعف برای کشور می شود قویا مخالفت می کنند، پس طرح هر گونه وعده بدون حساب و کتاب و غیر کارشناسانه از طرف نامزدها، شعاری و غیر قابل اجرا است.
وی با اشاره به اینکه معیشت مردم و اشتغال جوانان برای نمایندگان مجلس و مسئولان نظام اهمیت بالایی دارد خاطر نشان کرد: نامزدهای ریاست جمهوری در موضوع معیشت مردم باید کاملا واقع بین باشند و سیاست های خود را بر اساس منابع کشور برنامه ریزی کنند چرا که با شعار دادن و وعده های کلی و غیرعملی وضع معیشت و اشتغال مردم درست نمی شود.
حیدری با بیان اینکه تهمت، افترا و دروغ گفتن در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست تصریح کرد: نامزدها نباید برای رسیدن به اهداف خود انواع پرخاشگری و خشونت انتخاباتی را در برنامه های تبلیغاتی خود قرار دارند.
وی خاطر نشان کرد: کسانی امروز می خواهند با بد اخلاقی سیاسی و نابجا گویی ها امور کشور را در دست بگیرند در گذشته با انواع کارهای غیرمنطقی کشورهای جهان را بر علیه نظام جمهوری اسلامی متحد کردند و باعث شدند انواع قطعنامه ها و تحریم ها بر علیه کشور از مجامع بین المللی صادر شود.
حیدری به کاغذ پاره خواندن قطعنامه های مجامع بین المللی که موجب تحریم گسترده کشور شد اشاره و اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش بی وقفه دیپلمات های کار آزموده طی مذاکراتی فشرده، توانست کشور را از شر تحریم های ظالمانه در امان نگه دارد و عزت نظام را برگرداند.
وی به سخنان ضد نقیض برخی نامزدها در موضوع برجام و عملکرد دولت یازدهم در سیاست خارجی اشاره کرد و افزود: برخی نامزدها و جریان های سیاسی از محل رفع تحریم ها و فروش بیشتر نفت خام به مردم قول افزایش یارانه ها را می دهند و می خواهند با درآمد کشور اشتغال برای همه ایجاد کنند و در عین حال دولت یازدهم را بخاطر انعقاد برجام و رفع تحریم ها تخریب می کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی برگزار می شود.
تهرام 3218 / 6139**1625
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه - انتشار دهنده: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.