عباسعلی سعیدیان روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : پس از بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه شهرستان ورامین ، از مجموع 544 نفر افرادی که برای شرکت در این انتخابات ثبت نام کرده بودند ، صلاحیت 499 نفر به تأئید هیئت های اجرایی و نظارت رسید.
وی افزود : از مجموع افراد ثبت نام کرده ، 3 نفر انصراف خود را از شرکت در انتخابات اعلام کرده و پرونده یک نفر به دلیل نقص پرونده بررسی نشد.
وی اظهار کرد: از مجموع 172 نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر ورامین ، صلاحیت 8 نفر تأئید نگردید.
سعیدیان تصریح کرد: در حوزه شهر جواد آباد ، از مجموع 25 نفری که برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرده بودند ، صلاحیت یک نفر مورد تأئید قرار نگرفت.
وی بیان کرد: در حوزه انتخابات شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی صلاحیت 12 نفر مورد تأئید قرار نگرفت.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان ورامین افزود : در حوزه انتخابات شورای اسلامی بخش جواد آباد نیز پس از بررسی پرونده نامزدهای انتخاباتی ، صلاحیت 20 نفر تأئید نشد.
وی بیان کرد: آن دسته از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی در حوزه شهر که نسبت به رد صلاحیت خود اعتراض دارند تا ششم اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به هیأت نظارت استان ، اعتراض خود را اعلام کنند.
وی تصریح کرد: اعتراض نامزدهای انتخابات شورای اسلامی در حوزه بخش های مرکزی و جواد آباد ، به هیأت نظارت شهرستان ارائه می شود.
وی با تأکید بر لزوم رعایت قانون از سوی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی گفت : هر گونه تبلیغات پیش از موعد از سوی نامزدها ممنوع بوده و افراد می باید فعالیت تبلیغاتی خود را در زمان مقرر آغاز کنند.
سعیدیان افزود : هر یک از نامزدهای شورای اسلامی پس از اخذ مجوز از ستاد انتخابات شهرستان ورامین ، تنها مجاز به دایر نمودن یک ستاد تبلیغاتی در هر منطقه شهرداری دارند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار : سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/72554 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.