به گزارش ایرنا ، آیت الله سیدمرتضی محمودی روز چهارشنبه در دیدار فرماندار و جمعی از مدیران فرمانداری شهرستان ورامین افزود: امروز کشور به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور مردم از امنیت پایدار و استقلال کامل برخوردار است.
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران باعث شد تا اسلام واقعی و مکتب رهایی بخش تشیع در کشور استقرار پیدا کرده و ارزش های اسلامی به برکت وجود رهبری فرزانه در جامعه حکمفرما شود.
وی از حضور مردم به عنوان یکی مهمترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: مردم ایران در تمامی مراحل انقلاب ثابت کرده اند که با حضور پرشور خود از ارزش هایی که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده حراست کرده و این مهم را در انتخابات پیش رو نیز به اثبات خواهند رساند.
وی با اشاره به وجود برخی از مشکلات در کشور گفت : مشکلات همیشه در کشور وجود داشته ولی مهم این است که مردم و مسئولان با وجود سختی هایی که در مسیر پیشبرد اهداف والای نظام وجود دارد، همواره از ارزش هایی اسلامی حراست کرده اند.
امام جمعه ورامین گفت: امروز ایران اسلامی از وضعیت بسیار مناسبی برخوردار است و تمامی مسئولان باید تلاش کنند که با رفع مشکلات ، وضعیت زندگی مردم را ساماندهی کرده و از مشکلات آنان بکاهند.
فرماندار ورامین نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده گفت: مجموعه مسئولان ورامین وظیفه خود می دانند در سالی که مزین به نام «اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال» شده، تلاش خود را برای رشد و تعالی شهرستان ورامین به کار بندند.
محمدرضا یوسفی اظهار کرد: مسئولان شهرستان ورامین تلاش دارند تا با در نظر گرفتن منویات رهبر معظم انقلاب ، راه را برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی همواره کرده و با حمایت از تولید کنندگان ، فرصت های شغلی پایداری را در شهرستان ایجاد کنند.
ورامین در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7254**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.