به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی فرهنگسرای رضوان، این ویژه برنامه با حضور خانواده های معظم شهدا و زائران گلزار شهدا از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه(26 اسفندماه) به همراه قرائت زیارت پرفیض عاشورا در محل ورودی گلزار مطهر شهدای بهشت زهرا (س) آغاز و تا اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و قرائت دعای پر فیض کمیل ادامه خواهد داشت.
فیلم سینمایی «به کبودی یاس» به کارگردانی و نویسندگی جواد اردکانی پنجشنبه(26 اسفندماه) از ساعت 16 تا 18 و روز جمعه(27 اسفندماه) از ساعت 10 تا 12 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای رضوان برای خانواده معظم شهدا و زائران گلزار مطهر شهدا به نمایش عمومی در خواهدآمد.
آیین معنوی سمنوپزان نذری حضرت فاطمه زهرا(س) از صبح روز پنجشنبه آغاز شده و از ساعت 8 صبح روز جمعه بین عموم زائران گلزار مطهر شهدا توزیع خواهد شد.
برپایی ایستگاه های متنوع فرهنگی هنری، آیینی و مذهبی ختم گروهی قرآن کریم، اهدای دل نوشته به شهدا، گفتمان دینی، کودک و نوجوان، عضویت در کانون خادم الشهدا، اهدای خط نوشته، ایستگاه صلواتی و دمنوش گیاهی، رادیو رضوان، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در کنار روایتگری شهدا، سخنرانی، قرائت حدیث شریف کساء و اقامه نماز جماعت و قرائت دعای نورانی کمیل در جوار گلزار مطهر شهدا از دیگر بخش های ویژه برنامه «فصل دلتکانی» است.
همچنین این ویژه برنامه 30 اسفندماه 95 و سوم، چهارم، 10، 11و 13 فروردین ماه 96 به میزبانی فرهنگسرای رضوان برگزار می شود.
علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگسرای رضوان به نشانی بهشت زهرا(س) ورودی گلزار شهدا، مقابل جایگاه تاریخی جلوس امام خمینی(ره) مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55202218 تماس بگیرند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.