به گزارش ایرنا از آبفای منطقه 6(شهرستان ری)، اصغر کرمی برخورداری و دسترسی همیشگی و همگانی به آب سالم و بهداشتی را حق همه شهروندان دانست و افزود: همه ی مردم خوب و مشترکان عزیز از شرایط آبی منطقه و تهران آگاه هستند و میدانند که به دلیل کاهش بارندگی ها در سال های اخیر و در پی آن کاهش شدید منابع، در شرایط بحران منابع آبی قرار داریم.
وی افزود: همه باید مراقب باشیم که شیرینی آئین کهن و ماندگار خانه تکانی در استقبال از سال نو را به تلخی کمبود آب برای دیگران تبدیل نکنیم.
کرمی با تاکید بر لزوم مشارکت همگانی در امر صرفه جویی، از همه شهروندان درخواست کرد که از اسراف و هدر دادن بیهوده ی آب بپرهیزند تا ضمن استفاده همه‌ی همشهریان از این نعمت الهی، همگی با شادمانی در کنار هم به استقبال سالی خوش و بهاری با طراوت و شاداب بروند.
وی همچنین گفت: به منظور فرهنگ سازی و پیشگیری از هدر رفت آب در روزهای پایانی سال، تعداد 3000 بروشور 'مدیریت مصرف آب در استقبال از بهار' در منطقه توزیع شد.
کرمی گفت: به منظور اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در استقبال از بهار، افزون بر توزیع این بروشورها، اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی نیز با نصب بیلبورد و دیگر اقلام تبلیغی در سطح منطقه انجام شده است.
6139
انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.