یدالله صفری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکهزار و ۱۰۰ خانوار شامل ۲ هزار و ۹۰۰ نفر مددجو از خدمات این نهاد مردمی بهره مند می شوند تا مشکلات آنها مرتفع شود.
وی افزود: ایجاد آشپزخانه مهدوی، اجرای طرح همسفره و پخت ۵۰۰ پرس غذا، هر شب در ماه مبارک رمضان و توزیع آن بین نیازمندان از دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) کهریزک به شمار می‌رود.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کهریزک خاطر نشان کرد: ۱۰۰ سبد بهداشتی شامل مواد ضد عفونی کننده دست و محیط، پودر شوینده و مایع دستشویی و دستمال کاغذی بین افراد نیازمند در این شهر توزیع شد.
وی عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در کهریزک با شناسایی افراد نیازمند و همچنین مددجویان تحت پوشش خود با ارائه خدمات موثر و ارزشمند در جهت رفع معضلات و نیازهای این قشر گام برداشته است.
صفری یاد آور شد: حمایت از نیازمندان مهمترین هدف این نهاد بوده و با شیوع ویروس کرونا در کشور، وظیفه رسیدگی و حمایت از این قشر مضاعف شده است.
بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.