به گزارش روز جمعه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، پرهام جانفشان افزود: در مدت حضور مردم در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا، توسعه گردشگری مجازی بیش از گذشته مورد تاکید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار گرفت و این شرایط فرصتی را  فراهم آورد تا با فعالیت و مشارکت خوب فعالین صنعت گردشگری جاذبه های تهران بیش از همیشه معرفی و دیده شود.

وی با بیان اینکه شاهد آن هستیم با خلاقیت دوست داران میراث فرهنگی و گردشگری جاذبه های تهران را در قالب گشت های مجازی برای شهروندانی که برای شکست ویروس کرونا در خانه مانده اند فراهم کنیم اظهار داشت: با این حجم تبلیغات در فضای مجازی قطعا پس از شکست کامل ویروس کرونا بازدید های درون  استان برای دیدار از جاذبه های گردشگری افزایش خواهد داشت.
جانفشان افزود: قطعا بعد از شکست ویروس کرونا از همه ی فعالین فضای مجازی استان که در معرفی جاذبه های گردشگری تلاش کردند قدردانی خواهیم کرد.

به گفته وی از اواخر اسفندماه تا کنون بیش از ۵۰ کلیپ معرفی از جاذبه های کمتر شناخته شده استان تهیه شده که خانواده ها در مدت حضورشان در خانه، بتوانند شناخت کامل تری از این محل ها تاریخی و فرهنگی داشته باشند چراکه استان تهران می تواند به عنوان قطب گردشگری معرفی شود.  

وی تاکید کرد که برای کاهش شیوع بیماری کرونا هم اینک بازدید از جاذبه های گردشگری، موزه ها و اماکن تاریخی تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.