به گزارش ایرنا، حامد سوریان روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف که از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده، کارشناسان از ۵۰۰ واحد صنفی بازرسی کردند و به واحدهای متخلف تذکر دادند.       

وی با اشاره به نمایندگانی که درگشت‌های مشترک بازرسی حضور داشتند، خاطر نشان کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، مسولان تعزیرات حکومتی، بازرسان فرمانداری، ماموران نیروی انتظامی در گشت‌های نظارت بر نحوه عرضه کالاهای اساسی اصناف حضور داشتند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس با اشاره به پلمب ۲ داروخانه در شهرهای پردیس و بومهن اظهار داشت: داروخانه‌ها به دلیل تخلف در حوزه گرانفروشی و اختفای کالاهای بهداشتی در زمان شیوع بیماری کرونا جریمه و پلمب شدند.

سوریان گفت: به منظور مقابله باشیوع بیماری کرونا مقرر شد واحدهای صنفی غیر ضروری نظیر؛ پوشاک، کفش، طلا، فرش، ساعت فروشی تا ۱۵ فروردین تعطیل شوند و در این راستا واحدهای متخلف برابر ابلاغیه پلمب می‌شوند.

محدودیتی در عرضه کالاهای تنظیم بازار نداریم                                                                

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: سهیمه جذب کالاهای تنظیم بازار شهرستان با توجه به میزان نیاز شهروندان به کالاهای اساسی تعیین و تامین شده و محدودیتی در عرضه نداریم.

سوریان گفت: از ابتدای طرح توزیع تاکنون  ۷۰ تن سیب و پرتقال، ۱۵ تن گوشت، ۱۰ تن مرغ، ۲۸ تن شکر، ۳۳ تن برنج هندی در سطح شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به نارضایتی شهروندان از قیمت عرضه میوه، خاطر نشان کرد: قیمت پرتقال تنظیم بازار هر کیلو ۶ هزارو پانصد تومان تعیین شده بود و پس از پی گیری به ۵ هزار و پانصد تومان تغییرکرد در مرحله جدید توزیع، پرتقال طی روزهای آینده با قیمت کمتری عرضه خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: غرفه های داربستی عرضه میوه در محل نورالشهدای پردیس، فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس، میدان تره بار فاز ۲ پردیس و خیابان بهار بومهن مستقر هستند و مجتمع یاقوت در فاز ۳ پردیس و نرسیده به خیابان حاج منصور بومهن گوشت و مرغ تنظیم بازار به شهروندان عرضه می‌کنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قراردارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.