برزین ضرغامی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا توضیح داد: سازمان زیباسازی نیز در راستای فرهنگ سازی برای این موضوع و در آستانه نوروز ۹۹، طرح های فرهنگی "در خانه میمانیم" را در سازه‌های شهر تهران اکران کرده است.

وی ادامه داد: همزمان با فرارسیدن نوروز ۹۹ و سنت دیرینه صله رحم در بین ایرانیان، خانواده‌های ایرانی به بازدید یکدیگر می‌رفتند که با توجه به شیوع بیماری کرونا و تاکید مسئولان ذی ربط مبنی بر منع خروج از منزل به جز موارد ضروری و حیاتی، سازمان زیباسازی شهر تهران با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنری پویش "در خانه میمانیم" را در سطح شهر تهران اکران کرده است.

ضرغامی با تاکید بر حفظ سلامتی و جلوگیری از شیوع این بیماری افزود: هنرمندان در این پویش سعی بر آن داشته‌اند تا با طراحی طرح‌های فاخر فرهنگی و با استفاده از رنگ‌های متنوع آن‌دسته از فعالیت‌هایی که می‌شود در خانه انجام داد و به گونه‌ای که لطمه‌ای به فعالیت اجتماعی شهروندان وارد نکند را معرفی و یادآوری کنند.

مدیرعامل زیباسازی شهر تهران تصریح کرد : از آنجایی که بسیاری از موارد و ضروریات زندگی روزمره از جمله خرید کردن، ورزش کردن و ... را نیز می‌توان بدون خروج از منزل عملیاتی کرد، بنابراین شهروندان می توانند با خرید اینترنتی و ورزش کردن در منزل اوغات خوشی را در منزل داشته باشند و در قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.