هادی تمهیدی روز یک‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس تأکیدات استاندار تهران در تأمین نیازهای مراکز درمانی و افزایش ظرفیت‌های درمانی شهرستان در خدمت رسانی بیشتر به مردم به ویژه در زمان شیوع ویروس کرونا، یک‌دستگاه اکسیژن‌ساز برای استقرار در بیمارستان زعیم خریداری و در این مرکز درمانی نصب شد.

وی افزود: این دستگاه با ارزش ۱۵ میلیارد ریال خریداری شده که ۵ میلیارد ریال آن از سوی فرمانداری و مابقی توسط خیرّین سلامت تأمین شده و قادر است تا در هر دقیقه، ۶۰۰ لیتر اکسیژن مورد نیاز بیمارستان را تولید کند.
تمهیدی شرایط شهرستان پاکدشت را به دلیل واقع شدن در مسیر محور امام رضا(ع) و استقرار هزاران واحد تولیدی ویژه خواند و افزود: با وجود تمامی تلاش‌های صورت گرفته در سطح شهرستان در ضدعفونی کردن معابر و ایجاد محدودیت در فعالیت برخی از صنوف، هنوز برخی از مردم این بیماری را جدی نگرفته‌اند و با حضور در مناطق مختلف شهرستان، زمینه انتشار آن را فراهم می‌کنند.

وی تأکید کرد: ویروس کرونا در کمین تک تک افراد جامعه از مردم تا مسئولان نشسته و اگر اصول بهداشتی را رعایت نکرده و همچنان در اجتماعات شرکت کنیم، نمی‌توان در ریشه‌کنی آن توفیقی به دست آورد.

وی بدون اشاره به تعداد مبتلایان به این بیماری و فوت‌شدگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در پاکدشت گفت: دو بیمارستان زعیم و شهدای پاکدشت با تجهیز کلیه امکانات، از افراد مبتلا به این بیماری مراقبت می‌کنند و

انتظار می‌رود مردم نیز با ماندن در منزل، زنجیره انسانی انتشار این بیماری را قطع نمایند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.