به گزارش روز شنبه فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی امروز در حاشیه بازدید از روند پیشرفت ساخت و تجهیز ساختمان جدید بیمارستان فیروز آبادی در شهرری اظهار داشت: طرح توسعه بیمارستان فیروز آبادی با ۳۲۰ تخت برنامه ریزی شده که با توجه به اینکه طرح در حال اجراست به محض آماده شدن هر قسمت از این مجموعه بهره برداری از آن آغاز می شود.
وی افزود: مجموعه ای از بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی فیروز آبادی که در حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت در راستای خدمات دهی بهتر به بیماران در شهرستان ری، در اولویت کاری مجموعه درمانی استان تهران و شهرستان ری قرار گرفت.
فرماندار ویژه شهرستان ری عنوان کرد: تاکنون دو طبقه از ساختمان جدید بیمارستان فیروزآبادی تکمیل شده که از روزهای آینده با نصب تجهیزات درمانی آغاز به خدمات دهی خواهد کرد تا مورد استفاده مردم قرار گیرد.
توکلی کجانی خاطر نشان کرد: طرح توسعه بیمارستان فیروز آبادی با ۳۲۰ تخت برنامه ریزی شده که با توجه به اینکه طرح در حال اجراست به محض آماده شدن هر قسمت از این مجموعه بهره برداری از آن آغاز می شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۰۰ نیروی کار در مجموعه بیمارستان فیروز آبادی مشغول به کار هستند.
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: از زمان ابلاغ موضوع تشکیل ستاد و کمیته مقابله و پیشگیری از کرونا در تمامی استان ها و شهرستان های کشور،با تشکیل کمیته پیشگیری و درمان کرونا در شهرستان ری  اقداماتی در راستای ضدعفونی معابر عمومی و تجهیز امکانات درمانی صورت گرفته است.
وی افزود: با توجه به شرایط ویژه ه ای که در آن قرار داریم  ساخت و تجهیز این بخش از بیمارستان با سرعت بیشتری نسبت به قبل و با کمک نیروهای جهادی صورت می گیرد.
توکلی کجانی افزود: امیدواریم که به زودی با نصب سیستم های اکسیژن خدمات لازم در اختیار بیماران کرونایی قرار گیرد.
فرماندار ویژه شهرستان ری عنوان کرد:عمده اعتبارات لازم از سوی مجموعه فرمانداری شهرستان ری و بخشی از آن توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران تخصیص یافته است.
وی یادآور شد: با توجه به شرایط فعلی که در کشور حاکم شده، مردم باید موضوع پیشگیری از کرونا و قطع زنجیره شیوع را جدی بگیرند.
فرماندار ویژه شهرستان ری از مردم شهرستان ری درخواست کرد که در خانه های خود بمانند و از ترددهای غیر ضروری اجتناب کنند.

 این شهرستان دارای ٢ بیمارستان فیروزآبادی در خیابان فداییان اسلام در مرکز شهر و بیمارستان شهدای هفتم تیر در خیابان رجائی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.