سید حبیب موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت و سال نو خطاب به شهروندان اظهار داشت: همانگونه که مستحضرید بخش رودبار قصران با اهالی اصیل و با فرهنگی غنی ایرانی و اسلامی همواره در سال های گذشته در این ایام پذیرای شما بودند.

وی افزود: ولی در حال حاضر با توجه به شرایط خاص حاکم بر کشور و اپیدمی شدن بیماری کرونا از همه مردم فهیم تقاضا داریم به منظور جلوگیری از انتشار این بیماری و حفظ سلامتی خود و اهالی رودبار قصران به توصیه های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا توجه نموده و در تعطیلات پایان سال و ایام نوروز ۹۹ به این منطقه سفر نکنند.

این مقام مسئول ابراز کرد: قطعاً با سپری شدن این مشکل در آینده ای نزدیک با افتخار پذیرای مسافران خواهیم بود.

بخشدار رودبار قصران همچنین از اهالی شهرها و روستاهای تابع درخواست کرد تا اطلاع ثانوی و عادی شدن اوضاع از اجاره اماکن به افراد غیربومی خودداری کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: قطعاً در اجرایی شدن این امر مهم مشاوران فروش و اجاره املاک نهایت همکاری را مبذول خواهند داشت.

رودبار قصران از توابع شهرستان شمیرانات متشکل از شهرهای اوشان-فشم-میگون و شمشک-دربندسر و ۱۶ روستا در شمال شرقی پایتخت واقع شده است. این بخش با آب و هوایی کوهستانی و طبیعتی بکر همواره بویژه در نیمه اول سال پذیرای گردشگران و مسافران بسیاری است که برای گذران اوقات فراغتی سالم به حاشیه رودخانه جاجرود و مراکز رفاهی خدماتی منطقه مراجعه می کنند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که رسماً کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد. این ویروس تاکنون به بیش از ۱۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۱۰ هزار و ۷۵ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۴۲۹ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به ۳ هزار و ۲۷۶ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.