به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز پنجشنبه، امتداد مسیر شهادت در راستای سلامت مردم را گرامی داشت.

وی ادامه داد: اکنون مسیر سرخ شهادت در قامت سفیدپوشان سلامت تجلی یافته، آنان که در راستای مقابله با ویروس کرونا از جان خود گذشته و با ایثارگری به عنوان حافظان سلامت مردم، عرصه خدمت را در بیمارستان ها و مراکز درمانی را طی می کنند.

محسنی بندپی تاکید کرد: وظیفه تک تک مردم ایران زمین است تا با رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از تردد و تجمع های غیرضروری خون شهدای سلامت را ارج نهاده و با همراهی و مشارکت فعل شکست ویروس کرونا را با عزم ملی و وحدت همگانی صرف کنیم.

وی گفت: (عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ) را می توان در پلاک های جامانده از همسفرانی که در گمنامی، به ملکوت رسیده و در پوتین های خاک خورده و پاهای سالک راه حق به تصویر کشید.

استاندار تهران افزود: آری کمرهای خمیده در پشت خاکریزهای عاشقی و چشم های تا ابد محو تماشای جلال و عظمت آستان بندگی را با خط سرخ شهادتتان آبیاری کردید تا برای همیشه تاریخ، شهید تفسیرگر آزادگی و رهایی باشد.

محسنی بندپی تصریح کرد: شهادت از پس تاریخ دلاوری مردی همچون امام حسین(ع) و عاشوایش آغاز شد و در امتداد تلاش برای پیروزی انقلاب، تا نبرد در هشت سال دفاع مقدس فرزندان روح الله نمود یافت و بعد از آن شهدای خدمت چه در عرصه پیشرفت های هسته ای کشور یا در بخش های مختلف پیام آور رشادت و ایثار برای نجات کشور و هموطنان شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.