به گزارش ایرنا، در این مانور که روز سه‌شنبه و با حضور نیروهای شهرداری، سازمان آتش نشانی، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی، هلال احمر، سپاه پاسداران، بسیج و اقشار مردم در مناطق مختلف شهرستان پاکدشت برگزار شد، محلات و خیابان‌های شهر ضدعفونی شد و کارشناسان شبکه بهداشت، اطلاعات مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا را به مردم منتقل کردند.

فرماندار پاکدشت در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: شهرستان پاکدشت به دلیل واقع شدن در مسیر محور امام رضا(ع) و استقرار بیش از ۳ هزار واحد صنعتی در آن، همواره با تردد هزاران دستگاه خودرو و جابجایی افراد زیادی مواجه است که این امر احتمال شیوع ویروس کرونا را افزایش می‌دهد.

هادی تمهیدی افزود: از روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا در پاکدشت حالت فوق‌العاده و بحرانی اعلام شده و این بدان معناست که اگر مردم این بیماری را جدی نگرفته و همچون روزهای عادی در خیابان‌ها و محلات حضور پیدا کرده و به هشدارهای بهداشتی توجهی نداشته باشند، وضعیت شیوع بیماری در این شهرستان به حالت قرمز خواهد رسید.

وی گفت: با توجه به لزوم اطلاع رسانی به مردم و بسیج تمامی دستگاه‌ها به منظور هم‌افزایی مقابله با ویروس کرونا، مانور اقتدار مقابله با این بیماری با حضور تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌ها در مناطق مختلف پاکدشت برگزار شد و با استفاده از خودروهای مکانیزه، ادوات امدادی و موتورجت‌های موجود در شهرستان، بسیاری از مناطق ضدعفونی و گندزدایی شد.

فرماندار پاکدشت افزود: علاوه بر این، کارشناسان شبکه بهداشت با استفاده از بلندگوهای سیار، با حضور در مناطق مخلتف هشدارهای لازم را به مردم ارائه کرده و بین آنان، برشورهای اطلاع رسانی توزیع کردند.

وی تأکید کرد: بهترین راه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، قطع زنجیره انسانی با ممانعت از خروج افراد از منازل است در غیر این صورت، تمامی اقدامات صورت گرفته برای مقابله با این بیماری، بی‌نتیجه باقی می‌ماند.

فرماندار شهرستان پاکدشت روز گذشته به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده بود که پس از طی مراحل درمانی، صبح امروز از بیمارستان مرخص شد.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.