'ابراهیم ذوالفقاریان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سبد غذایی شامل برنج، روغن، چای و قند، ‌گوشت قرمز و مرغ در مجموع به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال می باشد که با همکاری خیرین شهرستان و طی برنامه ریزی و زمان بندی مناسب در بین نیازمندان توزیع می شود.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم، توزیع بسته های حمایتی دولت نقش و تاثیر مثبتی در معیشت قشر نیازمند جامعه دارد و می تواند بخشی از نیازهای آنها را مرتفع کند.

این مسئول با بیان اینکه روز نیکوکاری فرصتی برای دستگیری از نیازمندان و فقرای جامعه است، افزود: مردم  شهرستان ری کمک به همنوع خود را فراموش نکرده و همواره با کمک‌های نقدی و غیرنقدی سعی می کنند تا شادی خود را با خانواده های نیازمند تقسیم کنند که این نشانگر دیانت و متدین بودن آنان است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ری با اشاره به اهداف تاسیس این نهاد انقلابی و مقدس تصریح کرد: این نهاد مقدس با هدف کمک به نیازمندان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شد و در صورتی که نیازمندان شناسایی و از سوی مردم معرفی شوند براساس بررسی‌ها، تحت پوش این نهاد قرار خواهند گرفت.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
هم اکنون بیش از ۶ هزارو ۵۰ نفر در قالب ۲۹ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد شهرستان ری هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.