به گزارش خبرنگار مهر، بهمن حسن بیگی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص جزئیات کشف انبار دستکش‌های خارجی در سیاهسنگ پردیس اظهار داشت: با توجه به گزارش‌هایی که از سوی سربازان گمنام و کارشناسان صنعت و معدن به ما رسید مبنی بر دپو تجهیزات تجهیزات پزشکی در شهرستان پردیس بر آن شدیم که گشت مشترک تعزیرات را در منطقه داشته باشیم.

وی گفت: در ابتدا با ورود کارشناسان صمت مشاهده شد انبوهی از دستکش‌های طبی و پزشکی در این انبار دپو شده و با توجه به نبود مدارک و مستندات ورود کالاهای خارجی ما را بر این داشت که برای بررسی بیشتر کالاهای این ۳ انبار، بررسی‌های کامل و جامعی داشته باشیم.

حسن بیگی افزود: ابتدا متصدی انبار اعلام کرده که ما نسبت به توزیع این دستکش‌ها در سطح کشور اقدام می‌کنیم اما با توجه به بررسی‌هایی که شد و حجم زیادی از دستکش‌های دپو شده که بیش از چند ده میلیون هستند و با توجه به دستکش‌هایی که در سطح کشور عرضه شده و طبق مدارکی که به ما عرضه شده حدوداً روزانه یکهزار کارتن بوده است و از لحاظ تعداد موجودی این انبار این عرضه قانونی نیست و کمبود این دستکش‌ها در سطح بازار سبب افزایش قیمت و سو استفاده بسیاری از دلال‌ها و رانت خواران را ایجاد کرده است.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان‌های شرق تهران عنوان داشت: تمام این محصولات کشف شده همگی خارجی و تخصصی هستند و انبوهی از تجهیزات پزشکی خارجی که باید برای واردات مدارک گمرکی عرضه شود در این انبار وجود دارد.

وی گفت: این انبار تا زمانی که صاحب کالا مدارک مستدلی مبنی بر چگونگی ورود این کالاها ارائه کند پلمب می‌شود و بر آورد اولیه ما از این انبار بالای ۴۰ میلیون جفت دستکش است که با توجه به کمبود تجهیزات پزشکی هر چه سریع‌تر این محصولات وارد بازار و چرخه توزیع می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1372543
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.