به گزارش روز چهارشنبه سازمان ورزش شهرداری تهران، "محمدرضا جوادی یگانه" در آیین معارفه مدیرعامل جدید سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن تشکر از سرپرست این سازمان اظهارداشت: سازمان ورزش شهرداری تهران، سازمانی دشوار با مسائلی متعدد است و بر آن شدیم تا طی فراخوانی از افراد واجد شرایط برای همکاری دراین سمت، دعوت به عمل آوریم.

وی ادامه داد: با بررسی رزومه های ارسالی ۵۷ نفر، ۱۰ نفر مورد تأیید قرار گرفتند و در نهایت به جمع بندی در مورد مدیریت این سازمان توسط آقای امیر محسنی رسیدیم که در سوابق خود، کارنامه ای موفق در شهرداری منطقه ۱۷ از خود به جای گذاشته اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران موضوعاتی نظیر انحراف از بودجه سازمان ورزش، لزوم هدایت منابع مالی در راستای گسترش ورزش همگانی در شهر تهران و ساماندهی بیش از ۳ هزار نیروی رسمی و غیررسمی مرتبط با این سازمان برشمرد
جوادی یگانه ضمن ابراز خرسندی از حضور محسنی به عناون مدیرعامل جدید این سازمان، گفت: امیدورایم با تجربیات خوبی که وی در زمینه مدیریت شهری دارند، شاهد رویدادهای بزرگ ورزشی در شهر تهران باشیم.

رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران نیز در این آیین، لزوم ایجاد تغییرات در راستای استفاده از همه ظرفیت های شهری به منظور گسترش ورزش همگانی و ارائه خدمات به شهروندان تهرانی را ضرورتی انکار ناپذیر برشمرد.

"حجت نظری" گفت:  نگاه ما به ورزش همگانی در شهر تهران نگاهی انتفاعی نیست، ما هرگز در صدد درآمد زایی از مجموعه های ورزشی شهرداری تهران نیستیم بلکه معتقدیم باید شرایطی را فراهم کنیم تا افرادی که امکان استفاده از ورزش در بخش های دیگر را ندارند، بتوانند به سهولت از این امکانات استفاده کنند.
 
"امیر محسنی" مدیرعامل جدید سازمان ورزش شهرداری تهران نیز گفت: با برنامه ریزی و اجرای دقیق و نظارت مستمر، ثابت می کنیم سازمان ورزش شهرداری تهران، سازمانی پویا، کارا و کار بلد است.

وی ضمن تشکر از زحمات سرپرست قبلی سازمان، به اولویت های خود در مباحث کاری اشاره کرد و گفت: در مرحله نخست نیز ساماندهی حقوق پرسنل را در دستور کار قرار می دهیم و در این راستا اولویت هایی همچون رسیدگی به وضعیت نگهبانان و کارگران توجه جدی خواهیم داشت چراکه من خادم مردم هستم و شأن خود را تنها در خدمت به مردم می بینم.
 
پیش از این مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری بود که ۲۹ بهمن ماه طی فراخوانی از طریق معاونت اجتماعی شهرداری از سمت خود استعفا داد.

شهردار تهران روز گذشته امیر محسنی را به عنوان مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری منصوب کرد.

سازمان ورزش بیش از ۱۹۰ مجموعه ورزشی آبی و چند منظوره در اختیار خود دارد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.