حسین عباسی روز یک‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان پیشوا، زیارت ضریح بقاع متبرکه شهرستان از جمله امامزاده جعفر(ع) برادر بلافصل امام رضا(ع) تعطیل شده و زائران و مجاوران می‌توانند با حضور در صحن مطهر این امامزاده واجب التعظیم، نسبت به ایشان عرض ارادت کنند.

وی افزود: درب اصلی صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) به منظور حضور زائران و مجاوران باز است و فقط درب‌های اصلی منتهی به ضریح مطهر به منظور پیشگیری از اجتماع مردم و شیوع احتمالی ویروس کرونا مسدود شده است.

وی اظهار کرد: علاوه بر امامزاده جعفر(ع)، حضور در ضریح مطهر امامزاده اسحق موسی(ع) روستای کهنگ و امامزاده عبدالله بخش جلیل آباد نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

عباسی همچنین از تعطیلی بازارهای روز، تالارهای پذیرایی، قلیان‌سراها، اماکن ورزشی و کلاس‌های آموزشی  با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان پیشوا خبر داد.

وی تصریح کرد: عملیات ضدعفونی کردن اماکن عمومی، وسایل بازی کودکان، ایستگاه‌های اتوبوس، ناوگان حمل و نقل عمومی و ورودی ادارات، بانک‌ها و مراکز خرید به صورت روزانه زیر نظر کارشناسان شبکه بهداشت انجام می‌شود تا نگرانی مردم بابت آلودگی این اماکن عمومی برطرف شود.

فرماندار پیشوا اظهار کرد: مردم اطمینان داشته باشند که مسئولان با تمام توان در تلاشند از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند و لازم است تا آنان نیز با رعایت مسائل بهداشتی فردی و گروهی، از شیوع این بیماری پیشگیری کنند.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر در۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.