حسین دهقان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شهرداری ورامین با هدف کمک به شبکه بهداشت و درمان در پیشگیری از شیوع کرونا">ویروس کرونا، تمامی اماکن عمومی شهر را به صورت روزانه ضدعفونی می‌کند.

وی اظهار کرد: ایستگاه‌های اتوبوس شهری، مبلمان شهری، وسایل بازی کودکان، ورودی بانک‌ها و ادارات، مراکز خرید،  مساجد و حاشیه پیاده‌روهای شهر ورامین با استفاده از ۴ دستگاه خودروی مکانیزه به صورت روزانه ضدعفونی می‌شود.

وی تصریح کرد: از روز آینده، با استفاده از ظرفیت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین، خیابان‌ها و معابر اصلی ورامین نیز ضدعفونی خواهند شد.

دهقان گفت: سازمان حمل و نقل بار و مسافر ورامین با هدف پشگیری از شیوع کرونا">ویروس کرونا، به صورت روزانه در دو نوبت صبح و عصر نسبت به ضدعفونی ۸۰ دستگاه اتوبوس درون‌شهری و برون شهری اقدام می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم اطلاع رسانی از شیوه‌های پیشگیری از شیوع کرونا">ویروس کرونا از نصب ده‌ها بنر اطلاع رسانی زیر نظر شبکه بهداشت و درمان در مناطق پرتردد ورامین خبر داد.

شهردار ورامین گفت: با هماهنگی به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان آرامستان‌های شهرداری، کلیه گلزارهای شهدا و آرامستان‌های ورامین ضدعفونی شدند تا در صورت مراجعه مردم، مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.