به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، نصراله آبادیان با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و فصل بهار به ویژه روز درختکاری افزود: از اوایل اسفندماه شهروندان با حضور در غرفه های خدمات شهری سطح محدوده، مراجعه به نواحی و تماس با سامانه ۱۳۷ می توانند برای کاشت و تحویل نهال درخت مثمر و زینتی در منازل و محدوده فضای سبز محله های خود اقدام کنند.

وی افزود: ویژه برنامه روز درختکاری نیز در اداره آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی با حضور مسئولین برگزار و در آن درخت مثمر غرس خواهد شد .

شهردار منطقه ۱۱ تهران همچنین از کاشت ۴۵۰ درخت چنار از ابتدای سال تاکنون در خیابان ولی عصر (عج)حد فاصل میدان راه آهن تا چهار راه ولی عصر (عج) خبر داد.

وی گفت: این ۴۵۰ اصله درخت ۳ الی ۴ساله است و یکصد اصله درخت چنار و مثمر ۱۰ تا ۱۵ ساله دیگر هم در نیمه اول اسفند ماه در خیابان پاستور و فلسطین غرس خواهد شد.

وی با بیان اینکه زمان مناسب برای کاشت درختان از نیمه اول اسفند است؛ افزود: به مناسبت روز درختکاری در محدوده بافت فرسوده خیابان محلوجی قمی و تشکری موحد(در محدوده منطقه 11 تهران) درختان زینتی و میوه کاشته خواهد شد.

منطقه ۱۱ شهرداری تهران در مرکز شهر تهران از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‌های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه‌آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‌های شهید نواب صفوی و شهید ابراهیمی (عباسی) و میدان حق‌شناس محدود می‌شود.

بخشی از خیابان ولیعصر از میدان راه آهن تا چهار راه ولیعصر(عج) در این منطقه واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.