به گزارش روز  شنبه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات شهرستان ری، حسین توکلی کجانی ضمن قدردانی از مردم ولایتمداری شهرستان به جهت حضور در عرصه انتخابات اظهار داشت: مردم کربلای ایران همواره در عرصه مشارکت پیشگام هستند لذا در سطح شهرستان ری شاهد حضور پر شور و پرشکوه واجدین شرایط بودیم.

وی افزود: بیش از ۱۱ هزار نفر عوامل اجرایی و امنیتی از ساعت ۸ صبح جمعه دوم اسفند  در روند انتخابات فعالیت داشتند و با همکاری تعاملی که میان دستگاه ها و هیات های اجرایی وجود داشت شاهد برگزاری انتخاباتی سلامت در ری بودیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از بخش های شهرستان داشتیم قانون بن صورت کامل در شعب اخذ رأی اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: پس از اتمام زمان اخذ رأی در حضور نماینده نامزدها، عوامل اجرایی و نظارت در شعبه آغاز به شمارش کردند و پس از اتمام شمارش آرا در شعبات آمار در فرمانداری ویژه شهرستان ری تجمیع و سپس به حوزه انتخابیه اصلی اعلام می شود و در نهایت ستاد انتخابات کشور آخرین نتیجه انتخابات را اعلام می‌کند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشافویه، خاوران و قلعه نو است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.