بهزاد وحیدنیا روز دوشنبه در حاشیه آیین رونمایی از بسته «بومی سازی شده مهارت‌های زندگی» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در جهت ساماندهی خدمات مشاوره ای بر اساس استانداردهای سازمان بهزیستی، مجوزهای فعالیت برای خدمات مشاوره روانشناختی به صورت مجازی ارائه خواهد شد.

وی افزود: ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناختی در مهارت افزایی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار تاثیرگذار است.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه مهارت آموزی به ارتقای زندگی کیفی افراد کمک می کند گفت: تهیه و طراحی بسته بومی سازی شده مهارت‌های زندگی از سوی سازمان بهزیستی تهران از سال ۹۵ آغاز و امسال در آذربایجان شرقی اجرایی شده است.

وی افزود: همچنین بسته بومی شده خاص استان تهران نیز امروز رونمایی شده است تا بر اساس اولیت بندی آسیب های اجتماعی به مخاطبان آموزش ها را ارائه کند.

وحید نیا ادامه داد: نگاه بومی در طراحی محتواها، روش های آموزشی و مهارتی در نظر گرفته شده است تا بر اساس هر استان ظرفیت های و توانمندهای افراد افزایش یابد.

وی تاکید کرد: این بسته های طراحی شده در مراکز مشاوره سراسر کشور در سال آینده اجرایی می شود تا به کاهش آسیب های اجتماعی کمک شایانی کند.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به این که سه هزار و ۲۰۰ مرکز مشاوره در سراسر کشور فعال است گفت: در کنار این مراکز، مراکز دیگری از جمله سلامت و روان فعال هستند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین سامانه تلفنی ۱۴۸۰ نیز خدمات مشاوره را به مخاطبان ارائه می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.