کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور روز دوشنبه در آیین رونمایی از بسته«بومی سازی شده مهارت‌های زندگی» اظهار داشت: این بسته برای چهار گروه سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال تا ۶۰ سال تدوین شده است.

حسین ناصری افزود: این بسته با هدف آموزش مهارت‌های زندگی، ارتقاء سطح سلامت روان جامعه، افزایش آگاهی و سطح دانش جامعه نسبت به آسیب های اجتماعی تهیه شده است و در مراکز مشاوره ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: بسته«بومی سازی شده مهارت‌های زندگی» در موضوع های مختلف برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی خاص توسط نیروهای با تجربه، دوره دیده، متخصصان و مشاوران نوشته شده است تا بر اساس نیازهای بومی استان آموزش ها ارائه شود.

کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه دانش مهارت زندگی در این استان تولید شده است گفت: این بسته بر اساس کتاب و یا مقاله خاصی نوشته نشده است بلکه بر اساس آسیب هایی که در مناطق مختلف استان تهران وجود دارد به صورت تخصصی گردآوری شده است.

 ناصری تاکید کرد: مهمترین بحث در اجرا و آموزش این بسته بودجه و ساختار نیست بلکه آموزشگر است که در این زمینه باید متخصص و کارآمد باشد تا بتوانند در حوزه های مختلف آموزش ها و حتی مشاوره ها را ارائه کند.

وی خاطر نشان کرد: روانشناسان پیشگیری باید در این عرصه ورود پیدا کنند و به صورت تخصصی خدمات ارائه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.