به گزارش ایرنا، بهمن خطیبی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قرچک گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره به امر مراجعه به آراء مردم تأکید داشته‌اند و در اصل این مردم هستند که سرنوشت نظام را در انتخابات کارگزاران کشور تعیین می‌کنند.

وی گفت: هرکس که مردم او را به عنوان نماینده مردم انتخاب می‌کنند، نماینده تمامی منطقه  است و البته باید بخش عمده ای از مشکلات شهرستان را در حوزه قانونی وظیفه خود پیگیری کند.

فرماندار قرچک افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، ۱۳۹ شعبه ثبت نام و اخذ رأی در دوم اسفندماه آرای مردم را جمع آوری می کنند که از این تعداد ۱۱۴ شعبه شهری و ۲۵ شعبه مختص مناطق روستایی است.

خطیبی تصریح کرد: هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان قرچک با برگزاری ۱۲ جلسه تخصصی، تلاش دارد تا با استفاده از تجربیات برگزاری انتخابات در دوره‌های گذشته و دستورالعمل‌های استانی، انتخاباتی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار کند.

وی با اشاره به اقدامات مهم عمرانی در حوزه شهرستان قرچک گفت: اجرای تقاطع های محمدآباد و داودآباد با راه‌آهن سراسری، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب و تصفیه خانه، اجرای طرح هادی روستاها، احداث شهرک اداری قرچک، احداث استادیوم ۱۰ هزار نفری، تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌ صنعتی و تکمیل تجهیزات بیمارستان شهید ستاری از جمله مطالبات مردم است که تلاش می‌شود با همکاری مسئولان، زمینه این مهم محقق شود.

وی با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، از بهره‌برداری و کلنگ زنی ۵۱ پروژه عمرانی در قرچک خبر داد و افزود: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ۵۱ پروژه عمرانی و خدماتی در حوزه عمرانی و خدماتی شهری و روستایی و مدیریت شهری با اعتباری بالغ بر ۹۶۰ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

فرماندار قرچک افزود: از مجموع این ۵۱ پروژه، ۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد و ۱۷ پروژه عمرانی نیز با اعتباری بالغ بر  ۲۱۵ میلیارد ریال پروژه عمرانی نیز کلنگ زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: با بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها، برای ۴۶۰ نفر در بخش خصوصی و ۱۲ نفر در بخش دولتی اشتغال پایدار و مستقیم ایجاد می‌شود.

خطیبی افزود: این پروژه ها در حوزه شهرک صنعتی، بهداشت و درمان، ورزش، شهرداری، آب و فاضلاب، برق، راه آهن و گاز است.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.