به گزارش ایرنا، سردار حسن حسن‌زاده شامگاه چهارشنبه در جشن پیروزی انقلاب اسلامی که در روستای سرگل از توابع شهرستان پیشوا برگزار شد اظهار کرد: دشمن در خیال خام خود، تلاش داشت که ملت ایران جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را نبینند ولی امروز به کوری تمامی بدخواهان، ایران در آستانه وارد شدن به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب قرار دارد.

وی افزود: دشمنان نظام هیچ‌گاه چشم دیدن انقلاب اسلامی را از بدو پیروزی نداشته و تمام سعی خود را کرده تا نگذارند انقلاب اسلامی ملت ایران فراگیر شود ولی امروز بدون شک انقلاب اسلامی ملت امروز به عنوان یک الگوی برجسته برای تمامی آزادیخواهان جهان معرفی شده است.

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در بسیاری عرصه‌ها از جمله توان موشکی، به درجه‌ای از اقتدار و قدرت رسیده که بسیاری از کشورها آرزوی آن را دارند، امروز بی شک ایران به یکی از قدرت‌های بزرگ موشکی در منطقه و در برخی از مواد در دنیا تبدیل شده است.

حسن زاده افزود: امروز ایران اسلامی در بسیاری از حوزه‌ها از جمله دانش موشکی، هسته‌ای، پزشکی، دارویی به پیشرفت‌های بی‌بدیلی دست یافته که همه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی حاصل شده است.

وی تأکید کرد: آن چه امروز دشمنان نظام را بیش از توان موشکی ایران  اسلامی به هراس  انداخته، تفکر و مکتب انقلابی ملت ایران است که در برابر زیاده‌خواهی استکبار ایستاده است.

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: تفکر انقلابی ملت ایران باعث شده تا پس از شهادت این سردار رشید اسلام، هزاران حاج قاسم پا به عرصه وجود بگذارد.

شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.