حجت الاسلام غلامرضا عادل امروز سه شنبه در همایش نسل سلیمانی ها که در آستان شیخ صدوق ابن بابویه شهرری با حضور شماری از مسئولان شهرستان ری و جمعی از خانواده شهدا و دانش آموزان برگزار شد، اظهار داشت: طرح وقف جمعی در حال آماده سازی بوده و با نام طرح مشارکتی حاج قاسم سلیمانی در راستای پشتیبانی از جبهه مقاومت تا ۲۲ بهمن و اربعین سردار سلیمانی ایجاد و اجرایی می شود.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پس از شهادت سردار سلیمانی کلید واژه قوی شدن برای حرکت به سوی پیشرفت و مبارزه با ظلم را دادند، افزود: تمام ملت ایران خواستار حمایت و تداوم جبهه مقاومت هستند.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خاطر نشان کرد: آثار نقش و حضور سردار سلیمانی و جبهه مقاومت در منطقه نمایان شده است.
وی ادامه داد: استکبار جهانی و دشمنان مکتب اسلام و قرآن درصدد از بین بردن آزادی خواهی در منطقه بودند اما حضور سردار سلیمانی آنها را از تحقق اهدافشان دور و مایوس کرد.
عادل خاطر نشان کرد: شهادت سردار سلیمانی جوشش و موج عظیمی در زمینه حمایت از جبهه مقاومت را به وجود آورد.
این مسئول اضافه کرد: هیچ گونه شک و شبهه ای در زمینه خواست ملت ایران برای تقویت جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان و استکبار مخصوصا آمریکا و اسرائیل وجود ندارد.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: تبیین شهدا در جبهه مقاومت و همچنین سردار سلیمانی از برنامه های اوقاف به شمار می رود.
وی افزود: ملت ایران باید خود را از بعد علمی، اقتصادی و ایستادگی در برابر دشمنان قوی کند.
عادل اضافه کرد: اگر چه حاج قاسم سلیمانی شهید شد اما خون شهدا موجب عزت و اقتدار ایران شد و پایه های ظلم و استکبار را به لرزه درآورد.
این مسئول یاد آور شد: خون شهدا زمینه ساز فروپاشی کاخ ستم و متزلزل شدن پایه های ستم در جهان خواهد شد.
در پایان این مراسم از خانواده های شهید وحید زمانی نیا و مصطفی محمد میرزایی تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.