به گزارش خبرنگار مهر، مجید صفری پیش از ظهر سه شنبه در همایش رأی اولی‌ها در آستانه انتخابات ۹۸، که با حضور جمعی از مسئولان و دانش‌آموزان در سینما پرستوی دماوند برگزار شد اظهار داشت: در این همایش، بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز رأی اولی از مدارس شهرهای آبسرد، کیلان و دماوند شرکت کردند.

صفری افزود: انتخابات به معنای انتخاب فردی خاصی نیست، بلکه ورود در عرصه‌های اجتماعی از موضوعات حائز اهمیت است و ما باید ورود به عرصه‌های اجتماعی را جدی بگیریم و این موضوعات باید در مدارس، مجامع اجتماعی و خانواده‌ها مورد بحث قرار گیرد.

فرماندار فیروزکوه گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران متکی به آرای مردم است و بحث انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و شرکت در انتخابات را باید جز وظایف اجتماعی بدانیم و همه مکلف هستند که در سرنوشت خود مشارکت کنند.

وی بیان داشت: سهم مردم در آینده کشور از موضوعات مهم است و دانش‌آموزان، مدیران آینده کشور هستند، به شرط اینکه از ابتدا با مطالعه وارد عرصه سیاسی و اجتماعی شوند.

صفری عنوان داشت: افرادی که در برگزاری مسئولیت دارند باید اصل قانونمندی را رعایت کنند و در نهایت، مردم انتخاب می‌کنند و ️دانش‌آموزان و رأی اولی‌ها در جامعه به عنوان سفیران برگزاری انتخابات هستند و باید به صورت آگاهانه در جهت مشارکت اقشار مختلف مردم فعالیت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1344254
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.