به گزارش خبرنگار مهر، سردار سعید فرجیان زاده بعد از ظهر دوشنبه در مراسم اختتامیه همایش الگوی تحقق محله اسلامی مسجد محور ضمن تبریک به مناسبت ایام خجسته و مبارک دهه فجر اظهار داشت: جای دارد به روان پاک شهدای عزیز که فجر آفرین بودند و پیروزی انقلاب کبیر اسلامی را برای ما به ارمغان آوردند، شهدای ۱۵ خرداد شهدای ۱۷ شهریور شهدایی که در شکنجه گاه‌های رژیم طاغوت به شهادت رسیدند و در دوران سیاه ستمشاهی پیام اسلام و انقلاب را مخابره کردند به روان همه این شهدا درود می‌فرستیم.

فرجیان زاده افزود: از خدا می‌خواهیم که ما زا مدیون شهدا قرار ندهد هر چند که ما در دین این شهدا هستیم و باید راه این عزیزان را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه این همایش یک کار ابتکاری و خلاقانه بوده است گفت: همایشی که برگزار شد یک همایش علمی متناسب با نیاز روز و همایشی برای رفع معضلات و مشکلاتی که به باید به آنها بپردازیم بود و ایده و زحمت زیادی برای آن کشیده شد که در صحنه اجتماع اجرایی شود.

معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره دغدغه‌های موجود در حوزه محلی مسجد محور افزود: از همه کسانی که با دغدغه انقلابی و جهادی مقاله دادند و این مقالات مورد توجه قرار گرفته است تشکر و قدردانی می‌کنیم.

فرجیان زاده عنوان داشت: پس از گذشت ۴۱ سال از انقلاب به موضوع انقلاب پرداخته شده است و نیاز اصلی امروز انقلاب بازگشت به مساجد است چرا که انقلاب ما از مسجد شروع شد و پیروزی و جنگ و دفاع مقدس و تمام صحنه‌های موفق از مسجد و در دامن مساجد و تحت تربیت علما و روحانیون مسجد بوده است، لذا مسجد پایه تمام فعالیت‌ها است و این الگو باید در سراسر کشور گسترش پیدا کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1343474
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.