به گزارش ایرنا، سعید رضا جندقیان شامگاه شنبه در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی که در روستای محمدآباد عرب‌ها از توابع بخش جوادآباد ورامین برگزار شد اظهار داشت: تئوریسین‌های ایران ستیز با طراحی نقشه‌ای موسوم به مثلت دلتا تلاش دارند تا ایران اسلامی را از مسیر پیشرفت خارج کند.
وی گفت: یکی از اضلاع اصلی این مثلث دلتا، استفاده از رسانه‌ها است تا با ارسال پیام‌های دروغین، فضای ایران ستیزی را مدیریت کنند.
وی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارند تا با بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه، افراد کار بلد کشور و متخصصین را در مقابل مردم قرار داده و آنان را بی‌کفایت جلوه دهند.
جندقیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دولت در رفع مشکلات مناطق روستایی گفت: در حال حاضر ۳۷ هزار و ۲۰۰ دهیاری، وظیفه رسیدگی به ۲۱ میلیون ساکن مناطق روستایی را بر عهده دارند و وزارت کشور نیز برای ساماندهی امور مربوط به زندگی این افراد، تصمیمات کلانی را اتخاذ و اجرایی کرده است.
وی با اشاره به این که در دنیا، دولت‌ها اشتغال ایجاد نمی‌کنند اظهار داشت: هر چند که دولت‌ها وظیفه صدور مجوز برای فعالیت تولیدکنندگان و ایجادهماهنگی با دستگاه‌های مختلف و خدمات رسان را بر عهده دارند ولی دولت‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارند تا با اعطای تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزا و راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی کوچک، ضمن جلوگیری از مهاجرت روستائیان، در این مناطق شغل پایدار ایجاد کنند.
معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور گفت: بیش از ۸۱ درصد از کل اعتبارات روستایی در طول ۴۱ سال، توسط دولت تدبیر و امید به این مناطق اختصاص یافته که این میزان به ازاء هر روستایی، ۲۸۷ هزار تومان است.
وی افزود: این میزان اعتبارات نسبت به چند سال گذشته، بیش از ۱۰ برابر افزایش یافته است.
معاون وزیر کشور تأکید کرد: روستا، بهترین مکان برای ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار است و مسئولان موظفند تا به کمک روستائیان آمده و آنان را برای تولید، اشتغال و ایجاد درآمد کمک کنند تا ضمن جلوگیری از مهاجرت روستائیان، زمینه مهاجرت معکوس آنان به مناطق روستایی را فراهم کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.