حسین توکلی کجانی روز شنبه در نشست خبری به مناسبت چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  اظهار داشت: همزمان با بهره برداری از این تعداد طرح‌ها برای یک هزار و ۱۰۸ نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح های آماده بهره برداری شهرستان ری در ایام دهه فجر به سه بخش امور زیربنایی و عمرانی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی تقسیم می شوند، گفت: مهمترین طرح عمرانی که می توان به آن اشاره کرد طرح ساماندهی آب های سطحی با اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریال است که از این میزان ۵۰ درصد بخش خصوصی و ۵۰ درصد توسط دستگاه‌های دولتی تامین شده و موجب رونق کشاورزی و حفظ محیط زیست شهرستان شده است.

توکلی یادآور شد: امسال در ایام الله دهه مبارک فجر پنج طرح آموزش شامل چهار باب مدرسه با مشارکت خیران و بخش دولتی در بخش کهریزک و یک مجتمع رفاهی با مشارکت خیران و بخش دولتی نیز در باقرشهر به بهره برداری خواهد رسید، همچنین در این ایام کلنگ احداث ۱۱ طرح عمرانی نیز در سطح شهرستان ری به زمین زده خواهد شد.

وی با اشاره به کمبود امکانات بهداشت و درمان شهرستان ری گفت: یک باب درمانگاه و شعبه تامین اجتماعی بخش فشافویه در راستای خدمت رسانی در بخش بهداشت و درمان آماده بهره برداری است همچنین ساختمان جدید بیمارستان فیروزآبادی شهرری نیز با اقدامات انجام شده از پیشرفت ۹۰ درصدی برخوردار است.

توکلی با اشاره به قرار داشتن در سال رونق تولید، ابراز کرد: ۶ جلسه ستاد تسهیل از ابتدای سال جاری تاکنون توسط مسئولان اجرایی و صنعتگران شهرستان ری در محل فرمانداری برگزار شده است و در همین راستا ۴ طرح صنعتی هم در ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه به تاسیس و بهره برداری از دفتر تشکل‌های سیاسی شهرستان ری در ایام دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: تاسیس این دفتر که موجب انسجام بیشتر گروه‌های سیاسی و احراب شهرستان می شود از مطالبات جدی مردم طی سالیان گذشته بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی، مستقر شدن ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، افزایش سرانه فضای سبز و سرانه ورزشی از مطالبات بحق مردم شهرستان ری است که دراین زمینه طرح هایی دراین ایام به بهره برداری می رسد.

توکلی در پایان به نزدیک بودن انتخابات مجلس و میان دوره خبرگان رهبری در دوم اسفند ماه اشاره کرد و گفت: لازمه حضور پرشور اقشار مختلف جامعه اطلاع رسانی توسط اصحاب رسانه است که این طیف از جامعه باید با آگاه سازی زمینه مشارکت بیشتر مردم را فراهم سازند.

جلسه نشست خبری به مناسبت چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  روز شنبه با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.