محمد صیدلو شامگاه روز چهارشنبه در نشست ستاد دهه فجر اظهار داشت: تمامی تلاش خود را انجام می‌دهیم تا این طرح ملی را برای دانش‌آموزان تشریح و از رشادت‌های عزیزانی که مشق فداکاری  و ایثارکردند یاد کنیم.

وی با بیان اینکه این برنامه از ۸ آبان همزمان با روز شهادت شهیدفهمیده آغاز شده و تا ۲۲ اسفند روز شهید ادامه دارد افزود: برای اجرای طرح ملی لاله‌های روشن ۴۰ هزار واحد آموزشی، ۴۰ هزار برنامه ویژه و یادواره برگزار می‌کنند و از خانواده‌های ۴۰ هزار شهید تقدیر خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به برگزاری طرح ملی لاله‌های روشن در ۱۶ بهمن در ۵ هزار و ۵۳۹ واحد آموزشی استان گفت: «اجرای این برنامه برعهده دانش‌آموزان، شورای دانش‌آموزی و تشکل‌های دانش‌آموزی است تا دانش‌آموزان و اولیای آنان بیشتر با خانواده‌های شهدا آشنا شوند.

صیدلو در پایان اشاره کرد: با توجه به اینکه برگزاری این طرح با ایام اربعین شهادت سردار سلیمانی تقارن دارد، شایسته است بصورت ویژه درباره این شهید بزرگوار برنامه‌ریزی شایسته ای انجام شود.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری(ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و ۲) است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.