مجید صفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان دماوند اظهار داشت: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم است.

وی افزود: دراین مدت باید خدمات و تلاش‌های مؤثر دولت برای تأمین رفاه و آسایش مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار به خوبی تبیین و اطلاع رسانی شود.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر، ۵۷ پروژه عمرانی در این شهرستان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود، گفت: این تعداد پروژه به ارزش ریالی ۲۵۴ میلیارد تومان اجرا و بهره‌برداری خواهد شد.

صفری تصریح کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های کشاورزی، مسکن و راه‌سازی، عمران شهری و روستایی، ورزشی، بهداشت و درمان و گردشگری جهت تامین امکانات موردنیاز برای خدمت‌رسانی بهینه به مردم شهرستان دماوند می باشد.

فرماندار دماوند به شاخص ترین پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرستان اشاره کرد و گفت: بهره برداری از درمانگاه منطقه مشا و ساختمان پایگاه اورژانس شهر دماوند، افتتاح دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی دماوند۲، بهره برداری از تصفیه خانه شهرک صنعتی آیینه ورزان، بهره برداری از چندین بوم گردی در شهرستان و آغاز عملیات تصفیه خانه شهر دماوند از جمله این پروژه ها است.

وی بیان کرد: برنامه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های ایام دهه مبارک فجر در هر پنج شهر شهرستان و دو بخش روستایی مرکزی و رودهن با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.