عادل مصدقی روز یکشنبه  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی، بارش برف سنگین از بامداد امروز در استان تهران آغاز شده و این بارش‌ها در محورهای تهران قم کمربندی دوم شدت گرفت و میزان بارش تا ۳۰ سانتی متر رسیده است.

وی ادامه داد: اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان ری از روز گذشته تیم‌های راهداری شهرستان را به حالت آماده باش درآورده و در راهدارخانه ها، محورها و گردنه‌های برفگیر مستقر کرده است.

مصدقی افزود: در مجموع ۱۰۰ نفر راهدار عملیاتی، ستادی و پشتیبانی در قالب ۱۰ اکیپ با ۵۰ دستگاه ماشین آلات در سراسر جاده‌های مواصلاتی شهرستان ری آماده خدمت رسانی به مردم و در راه ماندگان هستند.

وی بیان کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ری از هموطنان در خواست کرد با پرهیز از سفرهای غیرضروری، پیش از سفر در تماس با ۱۴۱ از اوضاع راه‌ها آگاه و در صورت تمایل به سفر حتما تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم، پتو و اقلام خوراکی همراه داشته باشند.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع شده است، این شهرستان دارای ۳ هزار کیلومتر راه همسنگ، ۱۹۰ کیلومتر راه فرعی، ۱۷۵ کیلومتر راه روستایی و ۶۵ کیلومتر آزاد راه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.