«سیدرضا احمدی»  امروز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مردم نوع‌دوست شهرستان ورامین که در تمامی صحنه‌های اجتماعی و کمک به همنوعان خود، پیشتاز بوده‌اند، با همدلی و همراهی یکدیگر، بیش از یک هزار و ۲۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تهیه و به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال کردند.
وی افزود: این بسته‌ها شامل برنج، حبوبات، چای، سویا، رب‌گوجه فرنگی، سیب‌زمینی و لوازم بهداشتی به ارزش هر کدام، یک میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بود.
احمدی تصریح کرد: علاوه بر این اقلام، لوازم مورد نیاز مردم از جمله لوازم گرمایشی و پتو نیز تهیه و به این مناطق ارسال می‌شود.
این عضو شورای اسلامی شهر ورامین یادآور شد: مردم شهرستان ورامین در جریان زلزله کرمانشاه و سیل خوزستان نیز با برپایی موکب، نسبت به تهیه غذا و ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به هموطنان اقدام کردند.
احمدی که مدیر اجرایی یک موکب در ورامین است گفت که این موکب در منطقه چابهار مستقر شده و کمک‌های جمع آوری شده را بین مردم توزیع می‌کند.
فرماندار شهرستان ورامین نیز از برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی در این شهرستان خبر داد.
حسین کاغذلو گفت: با تشکیل جلسه فوق‌العاده مدیریت بحران شهرستان ورامین، از ظرفیت‌های موجود در شهرستان از جمله تولید کنندگان و صاحبان صنایع برای جمع آوری کمک‌های انسان‌دوستانه استفاده می‌شود.
وی تصریح کرد: پیش از این، دهیاران بخش جوادآباد ورامین نیز با جمع آوری کمک از مناطق روستایی، لوازم مورد نیاز سیل زدگان را به این مناطق ارسال کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.