حسن پارسافر روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: مسابقات قهرمانی پرورش اندام استان تهران با حضور ۲۰۰ ورزشکار از شهرستان‌های استان در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقات که با حضور میهمانانی از سایر استان‌های کشور طی دو روز برگزار می‌شود، در ۴ بخش کُنده، گوی، لیفت و اسکات اجرا می‌گردد.
وی تصریح کرد: نفرات اول هر رده به مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام کشور راه پیدا می‌کنند.
پارسا فر گفت: به نفر اول این مسابقات علاوه بر حکم قهرمانی و مدال، ۷ میلیون ریال جایزه نقدی، نفر دوم ۵ میلیون ریال و به نفر سوم ۳ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌گرد.
وی اظهار کرد: شهرستان پیشوا از ۱۵ باشگاه پرورش اندام برخوردار است که از این تعداد، ۴ باشگاه ویژه بانوان است.
ظرفیت‌های پیشوا را با ورزش معرفی کنیم
فرماندار شهرستان پیشوا نیز در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات ورزشی به دلیل فراگیری مخاطبین، ظرفیت مناسبی است که از آن می‌توان به منظور معرفی ظرفیت‌های شهرستان استفاده کرد.
حسین عباسی اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه، زمینه را برای ترویج ورزش همگانی فراهم می‌کند.
وی افزود: در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی نیز ورزش یکی از در دسترس‌ترین و ساده ترین ابزارهایی است که اثر بخشی آن به مراتب بیشتر از سایر روش‌هایی است که تاکنون تجربه شده است و می‌تواند قشر جوان جامعه را که در معرض این آسیب‌هاست، مصون کند.
وی تصریح کرد: شهرستان پیشوا از ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برخوردار است که با برگزاری مسابقات متعدد ورزشی می‌توان آن را به سایر نقاط استان و کشور معرفی کرد.
وی تصریح کرد: خروجی مناسب برگزاری این مسابقات را باید در گرایش بیش از پیش جوانان به ورزش مشاهده کنیم.
مسابقات قهرمانی پرورش اندام استان تهران با همگاری هیأت پرورش اندام و شهرداری پیشوا د روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۶ و ۲۷ دیماه در سالن شهید محمد حسینی شهرک نقش جهان پیشوا برگزار می‌شود.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.