سرهنگ سیاوش محبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی از رانندگان در زمان غیبت پلیس مرتکب تخلفات حادثه ساز می‌شوند و در همین راستا، گشت کنترل نامحسوس طی دو ماه گذشته به طور شبانه روزی در جاده هراز فعال است.

وی با بیان اینکه از زمان برگزاری این طرح شاهد کاهش تصادفات جاده ای در محدوده هراز بودیم، اظهار داشت: رانندگان متخلف در این طرح با توجه به تخلف انجام شده، مشمول جریمه نقدی و دریافت نمره منفی از سوی ماموران پلیس راه می شوند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران با اشاره تخلفاتی که مشمول جریمه می شوند، اظهار داشت: سرعت و سبقت غیرمجاز، تخلفات حادثه ساز، انحراف به چپ و حرکات مارپیچ مشمول جریمه نقدی  از ۲۰۰  تا ۹۰۰ هزار تومان می شوند و خودروی رانندگانی که همزمان مرتکب دو تخلف حادثه ساز بشوند، ۷۲ ساعت توقیف خواهند شد.

محبی گفت: ماموران پلیس راه از رانندگان خودروهایی که مرتکب تخلف حرکات حادثه ساز می شوند تست الکل می گیرند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک محورهای هراز و فیروز کوه اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در مسیرهای یاد شده نیمه سنگین است و مشکل لغزندگی در این محورها نداریم .

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران تاکید کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه در جاده‌ها حرکت کنند و با رعایت فاصله مناسب با خودروی جلویی خطر تصادف را به حداقل برسانند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

                                                    

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.