به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس افزود: حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا در بغداد که منجر به از بین رفتن ابهت آمریکا در منطقه شد، تنها یک سیلی بود و انتقام سخت از دشمنان ایران اسلامی در راه است.

وی افزود: ایران تنها کشوری است که پس از جنگ جهانی دوم تاکنون با شجاعت به پایگاه آمریکاییها حمله کرده است.

حسینی خاطرنشان کرد: تعداد کشته ها در این حمله موشکی اهمیت ندارد چرا که  این سیلی عقب نشینی ترامپ را به دنبال داشت و قدرت پوشالی امریکا را درهم شکست.

امام جمعه شهرستان پردیس تصریح کرد: این اقدام نشان داد برای تحقق آرمان ها و ارزش‌های انقلاب، مقاومت فعال و بازدارندگی موثر جایگزین مناسبی برای وادادگی و عقب نشینی در برابر دشمن است.

وی یادآور شد: حدود ۲۰ میلیون نفر برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی در  داخل و خارج از کشور حضور پیدا کردند که نشان از اهمیت و منزلت او نزد مردم ایران و سایر کشورهای دنیا دارد.

حسینی ضمن تقدیر از حضور خود جوش مردم شهرستان پردیس در برگزاری مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی اظهار داشت: مردم ولایتمدار شهرهای پردیس، بومهن و بخش جاجرود با حضور و همراهی یکپارچه خود ثابت کردند که پای نظام و حمایت از رهبری ایستادند.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به دلایل ترور سردار سلیمانی توسط ترامپ عنوان کرد: ترامپ در آستانه استیضاح بود و با این ترور ناجوانمردانه می‌خواست از زیر بار استیضاح شانه خالی کند.

حسینی ادامه داد: آمریکا در منطقه خاورمیانه با حملات ناموفق و دخالت‌های بی مورد خود در امور کشورها حیثیت خود را از دست داده است و ترامپ با این ترور تلاش کرد تا حیثیت از دست رفته خود را به دست بیاورد اما موفق نشد.

وی گفت: ترامپ با این حمله ناجوانمردانه تصمیم داشت فشار حداکثری خود را به ایران تکمیل کند اما ملت فهیم ایران با حضور در صحنه، ترامپ را به یک بازنده بزرگ تبدیل کردند.

امام جمعه شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: همه ما باید مراقب انتقام دشمن در فضای مجازی و فضای واقعی باشیم.

وی ضمن تقدیر از اقدام دولت در برداشت گام پنجم در کاهش تعهدات هسته ای خواستار آن شد کاهش تعهدات هسته ای به سرعت اجرایی شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.