به گزارش ایرنا، «محمود خسروی وفا» رییس سابق فدراسیون معلولین و جانبازان، سپهبد شهید قاسم سلیمانی را «یک پهلوان واقعی» خواند و گفت: خصلت های سردار دل ها، سرمشقی عملی برای قهرمانان ورزشی ماست که در دل، آرزوی پهلوانی دارند.

وی افزود: نخستین دستاورد این شهادت جانگداز، حرکت اقشار مختلف مردم در مسیری است که امام (ره) و مقام معظم رهبری  آن را ترسیم کردند و همه را به وحدت و همدلی و وفاق بر مدار ولایت فراخواندند.

قاسم علی عسگری  مدیرخانه کشتی نیز حضور در این مراسم را وظیفه ای ملی خواند و گفت: حضور پرشور اقشار و گروه های سنی مختلف به خصوص جوانان در این مراسم نشان داد پرچم حاج قاسم سلیمانی بر زمین نیفتاده است بلکه در دست جوانان این مملکت همچنان استوار و برافراشته باقی خواهد ماند.

حیدر سلیمانی معاون ورزش سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در جریان مراسم امروز از انتقام سخت ایران اسلامی از آمریکای جنایتکار سخن گفت و افزود: دنیا بداند که ما ساعتمان را  به وقت انتقام کوک کرده ایم.

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، حیدر سلیمانی افزود: خاورمیانه جایی است که مردمش باید همیشه بیدار و هوشیار باشند چرا که تاریخ نشان داده است دشمنانمان برایمان خواب های آشفته ای می بینند.

سلیمانی به اشک های مقام معظم رهبری به هنگام اقامه نماز بر پیکر مطهر شهدا اشاره کرد و افزود: گریه های رهبرمان جایی سرباز خواهد کرد که دشمن تصورش را هم نمی کند. 

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده این آب و خاک و نظام مقدس، یقین بدانند به زودی از آن چه کرده اند، پشیمان می شوند. ما انتقام سختی از آن ها خواهیم گرفت

علی خسروی داور پیشکسوت فوتبال کشور نیز با ستایش حضور میلیونی مردم در این مراسم  اظهار داشت: ما هنوز هم مردان بزرگی داریم که باید به بودنشان افتخار کنیم و در زمان حیاتشان آن گونه که شایسته است، زحمات و تلاش هایشان را ارج نهیم.

بهنام ابوالقاسم پور بازیکن سابق فوتبال هم گفت: سلیمانی متعلق به یک ملت نبود بلکه نگین انگشتری بود که بر خاتم خاورمیانه درخشید و یاور همه ملت های ستمدیده ی منطقه شد.

مهدی امیرآبادی از دیگر فعالان عرصه ورزش هم همراهی و همدلی مردم شریف تهران و ملت آزاده ایران را ثروتی ارزشمند خواند که با هیچ گنجی قابل مقایسه نیست.

وی گفت: حضور مردم تنها یک پیام دارد؛ سلیمانی برای همیشه در قلب این مردم جای گرفته است.

محمدمومنی ، فوتبالیست پیشکسوت هم با بیان این که " ما همه سرباز ولایت هستیم" تصریح کرد: امروز مردم اینجا آمدند تا به دنیا نشان دهند حاج قاسم سلیمانی تنها نیست بلکه همه ما سرباز ولایت هستیم و در  راستای منویات مقام معظم رهبری گام بر می داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.