«مهشید چوبکار» معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران امروز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در شهرستان پیشوا،  تعداد ۸۰ واحد مسکونی آماده تحویل به مددجویان است که با شروع واگذاری ها تا ۲ ماه آینده خانواده های ۲ معلولی و سه معلولی صاحب خانه می شوند.

وی افزود: ساخت بیش از ۲۰۰ واحد توسط پیمانکار در پیشوای ورامین از ۹ سال پیش آغاز شده بود که از این تعداد بیش از ۱۰۰ واحد تحویل داده شده بود اما پیمانکار از تحویل بقیه واحدها خودداری می کرد.

معاون سازمان بهزیستی استان تهران تصریح کرد: با توجه به آماده شدن تعدادی از واحدها با دستور استاندار تهران و فرماندار شهرستان پیشوا مقرر شده است واگذاری 80 واحد به خانواده های مددجویان دارای معلول در هفته های آینده انجام شود.

چوبکار هزینه اولیه ساخت هر واحد مسکن مددجویان در پیشوا را بین ۲۵ تا ۲۷ میلیون تومان عنوان کرد که به گفته وی، از سوی سازمان بهزیستی تامین شده است.

 چوبکار خاطر نشان کرد: در شهرستان پیشوا یک هزار و ۲۵۰ معلول دارای پرونده هستند.

وی همچنین از واگذاری تعداد ۱۰۰ واحد مسکونی در پرند به خانواده های دارای چند معلول در آینده نزدیک خبر داد.

معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران گفت: واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان بخشی از دغدغه های مالی و مشکلات زندگی آنان را کاهش می دهد.  

پیشوا با دو بخش مرکزی و جلیل آباد و بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

شهرستان پرند نیز در 33 کیلومتری جنوب غربی پایتخت واقع شده و مرکز آن، شهر جدید پرند خود را برای میزبانی از 600 هزار نفر جمعیت آماده می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.